Szolgáltatókereső

Településkereső

 

Támogatók:

mksz logo

upc logo

tvo-logo

mkm logo2

mipszi logo

Kell-e nekünk okostévé?

A magyar közönségnek még túl okos az okostévé – többek között ez derült ki abból a kutatásból, amit a magyar lakosság körében végzett a FilmBox Magyaroszág.

A nem reprezentatív felméréshez a kérdőívet a csatorna hazai Facebook oldalán tették közzé, ezért túlnyomórészt olyan felhasználók töltötték ki, akik napi szinten használnak több, az internetre is csatlakoztatható eszközt. A válaszokból kiderül, hogy új trend van kibontakozóban a lineáris tartalomfogyasztás piacán nem csak a filmnézéssel töltött időt illetően, de az eszközök megválasztásával és a nyelvi preferenciákkal kapcsolatban is. Az eredmények rámutattak arra is, hogy a fiatalabb generáció már egyre nyitottabb az eredeti nyelvű tartalmakra is.

A magyar háztartások többségében (64%) még nem található meg az okostévé, és akiknek van, azok sem ismerik teljességében az eszköz nyújtotta funkciókat. Leggyakrabban filmrögzítésre használják vagy interneteznek rajta, de azon belül is a YouTube applikáció a legnépszerűbb.